joi, 7 martie 2013

Alina


Alina păru-şi pieptăna,
sprâncenele îşi aranja
şi buzele şi le ruja
şi apoi privirea îmi alina,
şi apoi privirea îmi alina...

Alina alină dorul fără vină,
Alina alintă dragostea în tihnă,
Alina alină iubire şi durere,
Alina alintă chemarea în plăcere...

Alina trupu-şi alinta,
sânii ea şi-i mângâia
şi buzele le ţuguia
şi apoi iubirea îmi alina,
şi apoi iubirea îmi alina...

Alina alină dorul fără vină,
Alina alintă dragostea în tihnă,
Alina alină iubire şi durere,
Alina alintă chemarea în plăcere...

Alina corpu-şi unduia,
desuurile şi le arunca,
setea cu un sărut îşi potolea
şi-n braţele mele ea se alina,
şi-n braţele mele ea se alina...

Alina alină dorul fără vină,
Alina alintă dragostea în tihnă,
Alina alină iubire şi durere,
Alina alintă chemarea în plăcere...



Nume de fete, nume de femei - Radu Lucian Alexandru
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru