joi, 7 martie 2013

Anastasia


Anastasia vino te rog la întâlnire
pe podul de flori ridicat peste Prut;
Anastasia am o presimţire
că tu ai să-mi fii mireasa ce am vrut;
că tu ai să-mi fii mireasa ce am vrut...

Ne vom îmbrăţişa în sărutare, Anastasia,
pe podul de flori înălţat peste Prut:
eu te zăresc din depărtare Anastasia
şi mă grăbesc să vin să te sărut;
şi mă grăbesc să vin să te sărut...

Anastasia ne-am rostuit poveste
pe podul de flori ridicat peste Prut;
Anastasia a noastră iubire prevesteşte
unirea neamurilor noastre sub un singur scut;
unirea neamurilor noastre sub un singur scut...

Ne vom îmbrăţişa în sărutare, Anastasia,
pe podul de flori înălţat peste Prut:
eu te zăresc din depărtare Anastasia
şi mă grăbesc să vin să te sărut;
şi mă grăbesc să vin să te sărut...

Anastasia te-am luat de soţie
pe podul de flori ridicat peste Prut;
Anastasia dragostea noastră profeţeşte
urmaşi născuţi în unică ţară de avut;
urmaşi născuţi în unică ţară de avut...

Ne vom îmbrăţişa în sărutare, Anastasia,
pe podul de flori înălţat peste Prut:
eu te zăresc din depărtare Anastasia
şi mă grăbesc să vin să te sărut;
şi mă grăbesc să vin să te sărut...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru