joi, 7 martie 2013

Andreea


Te sărut pe umerii tăi goi frumoasa mea,
îţi mângâi părul şi ţie îţi şoptesc: Andreea
îmi pare rău că te-am rănit...
Te rog mă iartă Andreea şi fă-mă fericit!
Te rog mă iartă Andreea şi fă-mă fericit!

Îţi sărut mâinile şi pleoapele iubita mea;
îţi ating sprâncenele şi ţie îşi şoptesc: Andreea
nu-mi pare rău că te-am îndrăgit,
te rog mă înţelege Andreea şi fă-mă fericit!
Te rog mă înţelege Andreea şi fă-mă fericit!
Te sărut pe frunte şi pe ochişori dragostea mea,
îţi sorb parfumul şi ţie îţi şoptesc: Andreea
îmi pare rău că te-am ispitit,
te rog mă iartă Andreea şi fă-mă fericit!
Te rog mă iartă Andreea şi fă-mă fericit!

Îţi sărut trupul şi simţirea regina mea;
îţi gust iubirea şi ţie îţi şoptesc: Andreea
nu-mi pare rău că m-am îndrăgostit,
te rog mă sărută Andreea şi fă-mă fericit!
Te rog mă sărută Andreea şi fă-mă fericit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru