marți, 19 martie 2013

Căţeluşul


Căţeluşul tău alerga pe câmpie
cu o floare de liliac în gură.
Tu îl chemai să ţi-o aducă ţie,
el o purta spre mine cu mândrie:
- Ham, ham: băi nene am o floare...
Ham, ham, ham: ia priveşte ce culoare!
Ham, ham: e a mea şi-s mândru tare:
de floare, de culoare, de mine şi de soare...

- Căţeluşul tău e tare frumos:
e mic, simpatic şi durduliu.
Cu urechiuşele lui bleguite drăgăstos
saltă prin iarbă ca un zmeu pufos:
- Ham, ham: vremea îi faină, floare am;
ham, ham, ham: colorată violet;
ham, ham: mai stâng două fac buchet:
de flori, de culori, de raze şi de sori...

- Vino încoace ştrengar mic
şi dă-mi floarea aceea mie
că altfel o scapi din gură şi o rătăceşti
printre iarbă şi flori de primăvară târzie...
- Ham, ham: floare am şi am buchet;
ham, ham, ham: tot copacul violet;
ham, ham: lumea-i a mea şi-s fericit tare:
am floare, am culoare şi mă joc la soare...

- Lasă că-l chem eu pe pufii acesta bălai:
- Haide puiuţ, haide la mine în braţe...
Ce ai tu în gură? O floare de mai?
Hai să-i dăm Florinei semnul acesta de rai...
- Ham, ham: ia o floare şi un buchet:
Ham, ham, ham: tot copacul violet...
Ham, ham: viaţa se naşte sub raze de soare,
de floare, de culoare, de joc spre încântare...



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru