joi, 7 martie 2013

În ianuarie, 2012, în ziua de trei


În ianuarie, 2012, în ziua de trei
am scris spre iubire treizeci de poezii
toate cu nume de fete, cu nume de femei.

Pe la 12 noaptea, la început de zi, „Florina” şi „Maria”,
Elena” şi „Andreea” în poezie dansând au sosit;
pe la două „Ioana” şi „Oana” în vers s-au regăsit...

În ianuarie, 2012, în ziua de trei
ritmurile curg pe hârtie în extatice ceasuri
iubind spre poveste nume de fete, nume de femei...

Pe la patru noaptea scriam colorat
despre „Mihaela” şi „Mirela” iar pe la şase
Anastasia” şi „Cristina” în vers s-au arătat.

Trăiesc clipe de încântări rostite
în ianuarie, 2012, în ziua de trei,
cântând nume de fete şi nume de femei...

Pe la nouă „Diana” şi „Roxana” în vers s-au jucat;
iar peste trei ceasuri, trezit din scurtă aţipire, pe „Dana”,
pe „Isabela”, pe „Irina” şi pe „Raluca” le-am cântat!

Pe la cinci-şapte după masa, „Iulia”, „Antonia” şi „Delia”;
Monica”, „Claudia” şi „Mara” prin poezie dansau;
pe la opt „Denisa”, „Nicoleta” şi „Raluca” ritmul îl versificau.

Semnele” mi-au spus că mă voi împlini;
că până în ziua de trei muza mă va mulţumi;
iar astăzi profeţia s-a adeverit şi acum eu cânt fericit!

De pe la zece şi până când miezul nopţii se apropia
inspiraţia mea vrăjită cuvânta despre „Ivona” şi „Simona”,
despre „Gabriela”, „Cosmina” şi alinătoarea „Alina”...

În ianuarie, 2012, în ziua de trei,
treizeci de poezii mi s-au revelat
sub nume de fete, cu nume de femei...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru