joi, 7 martie 2013

Ivona


- Iubite nu ai vrea în pat de plăcere
dragoste să facem complet detaşaţi?
- Să fie Ivona dorinţa ta stea: în această seară-surpriză
îţi dau dragostea mea, căci inima ta pe mine mă vrea!

(Femeia iubeşte dragostea ce-o amăgeşte,
femeia ispiteşte dragostea ce-o cucereşte...)

- Apropie-te atunci de mine şi mă dezgoleşte,
aruncă hainele de pe tine şi vin' de mă iubeşte!
- Ivona, nu zi de două ori, aud prea bine,
goliciunea ta îmi dă fiori: mă pierd acum în tine!

(Bărbatul iubeşte dragostea ce-l amăgeşte,
bărbatul ispiteşte dragostea ce-l cucereşte...)

- Sărută-mă bine, pe buze, pe sâni,
iubeşte-mă-n sine: vino peste mine!
- Iată că-ţi dau ascultare Ivona, peste tine vin detaşat
şi pătrund în tine cu dragoste spre alintat!

(Dragostea ne iubeşte, dragostea ne amăgeşte,
dragostea ne ispiteşte, dragostea ne cucereşte!...)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru