marți, 19 martie 2013

Mielul

Mielul te întreabă,
dacă tu poţi, te rog să-i răspunzi:
- De ce mă atârni de picioare?
De ce îmi tăi gâtul?
De ce mă scurgi de sânge?
De ce jupuită pielea mi se frânge?
Mielul te întreabă...
Tu ai urechi de surzi...

Mielul îţi vorbeşte,
dacă poţi, te rog să nu te ascunzi:
- De ce îmi crăpi burta?
De ce îmi tai destinul?
De ce mă dezmembrezi?
De ce îmi jupuieşti chipul?
Mielul te întreabă...
Tu nu ai urechi să auzi..

Mielul îţi şopteşte,
dacă poţi, te rog să-l asculţi:
- De ce mi-ai tăiat capul?
De ce mi l-ai fiert?
De ce mi-ai furat viaţa?
Crezi că pot să te iert?
Mielul te întreabă...
Tu nu ai însă suflet şi uiţi...

Dacă tu ai fi un miel
şi cineva te-ar tăia,
te-ar ucide, te-ar frige şi te-ar mânca,
tu ai putea să nu zbieri,
să nu te zbaţi şi să nu strigi:

- „Te rog nu mă tăia!
Te rog nu mă ucide!
Te rog nu mă frige!
Te rog nu mă mânca!” ??? ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru