marți, 19 martie 2013

Taurul


Era o constelaţie pe cer, din stele fixe,
coborâtoare în adieri de nuanţe astrale imprecise...
Şi erai tu – preaiubită – născută în zodia Taur,
poate un pic nefericită că nu te-ai născut balaur...
Poate un pic nefericită că nu te-ai născut balaur...

Şi zice aicea jos în carte că tu eşti calmă şi senină,
când tu, de fapt, năvăleşti peste mine ca o fată virgină...
Şi tot aicea scrie că ai fi sociabilă şi comunistă
dar stilul tău de luptă mie îmi spune că eşti capitalistă!
Stilul tău de luptă mie îmi spune clar că eşti capitalistă!

Horoscopul tău susţine că ai fi semn de pământ,
trupul tău însă, vezi bine, mă face să mă înfierbânt...
Şi astroloaga de serviciu scrie că azi nu eşti alunecoasă,
însă eu văd acum prea bine: tu eşti periculoasă!
Te rog să mă crezi pe mine: tu chiar eşti periculoasă!

Este o constelaţie pe cer, din stele fixe,
coborâtoare în adieri de nuanţe astrale imprecise...
Şi mai eşti şi tu, preaiubită, născută în zodia Balaur,
poate un pic nefericită că nu te-ai născut Taur...
Poate, doar un pic nefericită, că nu te-ai născut Taur!


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru